Απολογούνται 48χρονος δικηγόρος και 20χρονη για εμπορία νεογέννητου

Ενώπιον της 5ης ειδικής ανακρίτριας βρίσκονται σήμερα ένας 48χρονος δικηγόρος και μια 20χρονη γυναίκα για να δώσουν εξηγήσεις σχετικά με την κατηγορία της εμπορίας βρεφών. Η υπόθεση ήρθε στο φως ύστερα από αναφορά ιδιωτικής κλινικής που θεώρησε ύποπτη τη γέννηση ενός νεογέννητου από αλλοδαπή γυναίκα.
Η αστυνομία παρακολούθησε τις ενέργειες των δύο κατηγορουμένων και ανακάλυψε ότι μετά τη γέννηση του παιδιού στις 14 Απριλίου, η μητέρα εγκατέλειψε την κλινική χωρίς το βρέφος. Το παιδί πήρε στη συνέχεια ο 48χρονος δικηγόρος μαζί με μια βρεφονηπιοκόμο. Μετά την αστυνομική έρευνα, αποκαλύφθηκε ότι οι δύο κατηγορούμενοι είχαν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης τον προηγούμενο Μάρτιο, το οποίο λύθηκε αμέσως μετά τη γέννηση του παιδιού.
Το ρεπορτάζ ανήκει στον Κώστα Καντούρη και έχει βασιστεί σε πληροφορίες από την ΕΡΤ3.



