«Η Καππαδοκία των Ζώντων Μνημείων»: Έκθεση για τον Ελληνισμό της Ανατολίας στο ΥΜΑΘ

Τα εγκαίνια της έκθεσης «Η Καππαδοκία των Ζώντων Μνημείων» πραγματοποιήθηκαν στο Υπουργείο Εσωτερικών-Μακεδονίας και Θράκης, δημιουργώντας κλίμα συγκίνησης και νοσταλγίας για τις ελληνικές περιοχές της Ανατολίας. Η έκθεση διοργανώθηκε από το Υπουργείο Εσωτερικών-Μακεδονίας και Θράκης, το Κέντρο Καππαδοκικών Μελετών «Η Ναζιανζός», την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την Εφορία Αρχαιοτήτων Καβάλας και τον Δήμο Καβάλας.
Στην εκδήλωση, ο Υφυπουργός Εσωτερικών-Μακεδονίας και Θράκης, Κωνσταντίνος Π. Γκιουλέκας, επισήμανε τη σημαντικότητα της διατήρησης της εθνικής μνήμης για τους Έλληνες της Ανατολίας. Ο πρόεδρος του Κέντρου Καππαδοκικών Μελετών, Καπλάνης Ιωσηφίδης, υπογράμμισε την πολυετή προσπάθεια του κέντρου για την διατήρηση και προβολή της κληρονομιάς της Καππαδοκίας.
Στην τελετή παρέστησαν εκπρόσωποι πολλών αρχών, όπως ο Αρχιμανδρίτης π. Νεκτάριος Τριανταφυλλίδης, η βουλευτής Καβάλας Αγγελική Δεληκάρη και ο Αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μήττας, καθώς και διεθνείς προσκεκλημένοι. Η εκδήλωση περιλάμβανε καλλιτεχνικό πρόγραμμα με χορευτική ομάδα να αποδίδει Καππαδοκικούς χορούς και τραγούδια.
Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή στο Υπουργείο Εσωτερικών-Μακεδονίας και Θράκης μέχρι τις 17 Μαΐου 2026. Οι πληροφορίες παρέχονται από την ΕΡΤ3.



