Βόρεια Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Κλειστοί μετά τις 20:00 τρεις σταθμοί του Μετρό, λόγω απεργίας της ΓΣΕΕ

Τρεις σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραμείνουν κλειστοί από τις 20:00 έως τη λήξη της λειτουργίας τους στις 23:00, λόγω απεργιακής κινητοποίησης που έχει προκηρύξει η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας. Οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Ευκλείδης» και «Βούλγαρη» δεν θα λειτουργούν κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ενώ οι υπόλοιποι σταθμοί θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους κανονικά.

Επιπλέον, αναφέρεται ότι από το πρωί έως τις 16:00 της ίδιας ημέρας, οι σταθμοί «Βενιζέλου», «Αγίας Σοφίας», «Σιντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο» είχαν επίσης κλείσει κατόπιν εντολής των αστυνομικών αρχών. Οι πληροφορίες παρέχονται από την ΕΡΤ3.

Σχετικά άρθρα

Back to top button