Βόρεια Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Στήθηκε γιγαντοοθόνη στην πλατεία Ναυαρίνου για τον ευρωπαϊκό τελικό του ΠΑΟΚ

Φίλοι του ΠΑΟΚ συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Ναυαρίνου στη Θεσσαλονίκη για να παρακολουθήσουν τον ευρωπαϊκό τελικό του FIBA Europe Cup, όπου η ομάδα τους αντιμετωπίζει τη Μπιλμπάο. Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 21.00 και μεταδίδεται από την ΕΡΤ2. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ3, αρκετοί φίλοι του ΠΑΟΚ έχουν ταξιδέψει στο Μπιλμπάο για να στηρίξουν την ομάδα τους. Στη Θεσσαλονίκη, με πρωτοβουλία της Θύρας 4, έχει τοποθετηθεί γιγαντοοθόνη στην πλατεία, δημιουργώντας μια μικρή «εξέδρα» για τους φίλους της ομάδας, ώστε να παρακολουθήσουν από κοινού την αναμέτρηση.

Σχετικά άρθρα

Back to top button