Βόρεια Ελλάδα
Φαρμακοϋπάλληλοι: «Να παραμείνει υποχρεωτική η ασφάλιση στο Ταμείο Αλληλοβοήθειας»

Οι ασφαλισμένοι φαρμακοϋπάλληλοι εκφράζουν την έντονη αντίδρασή τους στη μετατροπή της ασφάλισης τους στο ταμείο από υποχρεωτική σε προαιρετική. Θεωρούν ότι η νέα αυτή ρύθμιση είναι αντισυνταγματική και έχουν ως στόχο να συνεχίσουν τις επαφές για να διατηρηθεί η υποχρεωτική ασφάλιση στο Ταμείο Αλληλοβοήθειας. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ3, οι φαρμακοϋπάλληλοι, καταργώντας τη μετατροπή αυτή, επιδιώκουν να διατηρήσουν το καθεστώς που τους εξασφαλίζει. Το θέμα εξακολουθεί να παρακολουθείται στενά, με σημαντικές συνέπειες για το σύνολο των ασφαλισμένων.



