Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με διάφορους τοπικούς τουριστικούς οργανισμούς, διοργάνωσε εκδήλωση στη Βαρκελώνη για την προώθηση του τουρισμού της περιοχής στην ισπανική αγορά. Στόχος ήταν να ενισχυθεί η τουριστική προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας και να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα. Η προσπάθεια αυτή ακολουθεί τα workshops που είχαν λάβει χώρα προηγουμένως στη Μαδρίτη και στη Βαλένθια, στο πλαίσιο ενός στρατηγικού πλάνου της Περιφέρειας που στοχεύει στην αξιοποίηση της ισπανικής αγοράς.
Η Κεντρική Μακεδονία εμφανίζεται ως κορυφαίος ταξιδιωτικός προορισμός για τους Ισπανούς, γεγονός που αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω με την νέα αεροπορική σύνδεση μεταξύ Μαδρίτης και Θεσσαλονίκης που θα ξεκινήσει τον Μάιο. Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Βίκυ Χατζηβασιλείου, δήλωσε ότι η προσέλκυση τουριστών από μεγάλες αγορές όπως η Ισπανία αποτελεί στρατηγικό στόχο, καθώς έχει σημαντικά οικονομικά οφέλη για την περιοχή. Σύμφωνα με την ΕΡΤ3, αυτές οι πρωτοβουλίες στοχεύουν στην αύξηση της τουριστικής κίνησης από την Ισπανία και τις ισπανόφωνες χώρες.