Το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρούτων και Λαχανικών, FRESKON, πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 12 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, προσελκύοντας εμπορικούς επισκέπτες από 40 χώρες και ενισχύοντας τον διεθνή του προσανατολισμό. Στην έκθεση συμμετείχαν 275 εκθέτες από 22 χώρες, ενώ οργανώθηκαν πάνω από 2.000 επιχειρηματικές συναντήσεις, διευρύνοντας τις ευκαιρίες συνεργασίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου.
Η FRESKON, όπως αναφέρει η ΕΡΤ3, επιβεβαίωσε τη θέση της ως κομβικό σημείο συνάντησης για τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Για ένατη χρονιά διοργανώθηκε το FreshCon Market 2025 σε συνεργασία με το περιοδικό ΦΡΟΥΤΟΝΕΑ, φέρνοντας σε επαφή επαγγελματίες του κλάδου με αγοραστές από 13 αλυσίδες σούπερ-μάρκετ από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τη Ν.Α. Ευρώπη.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν πολλές εκδηλώσεις στο Περίπτερο 13, όπως το Διεθνές Συνέδριο για το Αχλάδι και διάφορα workshops για θέματα όπως το Σύκο, ο Λωτός και το κίτρινο Ακτινίδιο. Οι εκδηλώσεις αυτές επεσήμαναν θέματα εξαγωγών οπωροκηπευτικών και πρωτοβουλίες από την Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης και τον Θρακικό ζεόλιθο.
Την ίδια περίοδο, διοργανώθηκε η LOGISTICS & TRANSPORTS THESSALONIKI EXPO, δημιουργώντας συνέργειες με τη FRESKON για την ολιστική κάλυψη της αλυσίδας αξίας από την παραγωγή έως τη μεταφορά και διανομή προϊόντων. Η ΔΕΘ-HELEXPO έχει ήδη ανανεώσει το ραντεβού για τη FRESKON του 2026, ενώ στο μεταξύ εστιάζει στη διεθνή προβολή μέσω του «Freskon Greece», με επόμενο σταθμό την έκθεση «Fruit Attraction» στη Μαδρίτη το 2025.