Τα νέα εκδοτικά και ακυρωτικά μηχανήματα έχουν τοποθετηθεί στα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο των οχημάτων του ΟΑΣΘ και του ΚΤΕΛ. Παρά την αναβάθμιση αυτή, πολλοί επιβάτες συνεχίζουν να προτιμούν τα παραδοσιακά χάρτινα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών αντί των ηλεκτρονικών επιλογών.
Ο νέος τρόπος έκδοσης εισιτηρίου, που απαιτεί τη χρήση τραπεζικής κάρτας, φαίνεται να αποτελεί εμπόδιο ειδικά για μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες, παρόλο που προσφέρει ευκολία. Τα χάρτινα εισιτήρια πάντως θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν παράλληλα με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, δίνοντας στους χρήστες περισσότερες επιλογές.
Περίπου 550 οχήματα έχουν ήδη εξοπλιστεί με τα νέα συστήματα, γεγονός που συνέβαλε σε αύξηση των εσόδων. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ3, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχεδιάζει την παράταση των συμβάσεων 190 οδηγών του ΟΑΣΘ, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την προμήθεια 50 ηλεκτρικών λεωφορείων, με χρονοδιάγραμμα παραλαβής τον Ιούνιο του 2026.