Οι εργασίες για την πληρωμή εισιτηρίων του Μετρό Θεσσαλονίκης με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες μέσω POS αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα, όπως ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, σε ημερίδα της voria.gr. Το έργο είχε καθυστερήσει λόγω μη πρόβλεψης ασφαλούς διασύνδεσης με το σύστημα πληρωμών κατά τον αρχικό σχεδιασμό.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, το δίκτυο του Μετρό θα επεκταθεί στο βορειοδυτικό τμήμα της Θεσσαλονίκης, με τις μελέτες χωροθέτησης και κατασκευής των νέων σταθμών να πλησιάζουν στην ολοκλήρωση. Οι σχετικές παρουσιάσεις θα γίνουν στους δημάρχους της περιοχής, ενώ θα ακολουθήσουν μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας για τη χρηματοδότηση του έργου. Η επέκταση της Καλαμαριάς προχωρά κανονικά και αναμένεται να παραδοθεί τον Φεβρουάριο του 2026.
Αναφορικά με τη σύνδεση του αεροδρομίου «Μακεδονία» με το Μετρό, ο Ταχιάος σημείωσε ότι δεν έγινε δεκτή λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης, αλλά συμπεριλαμβάνονται τοπικοί προορισμοί όπως το Mediterranean Cosmos και το Ιατρικό Διαβαλκανικό για αύξηση της βιωσιμότητας του δρομολογίου.
Ο υφυπουργός χαρακτήρισε την Εγνατία Οδό ως «φοβερό στοίχημα» για το υπουργείο, λόγω ανάγκης για τη συντήρηση και βελτίωση της λειτουργίας της, ενώ προειδοποίησε ότι οι μελλοντικοί δημόσιοι πόροι για τα έργα δεν είναι ανεξάντλητοι, παραπέμποντας στη στροφή χρηματοδοτήσεων προς το περιβάλλον.
Τέλος, αναφέρθηκε στην ανάγκη απομάκρυνσης των σιδηροδρομικών γραμμών από τον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης για την ανάπλαση της περιοχής του παλιού σιδηροδρομικού σταθμού.
Με βάση πληροφορίες από την ΕΡΤ3, η πόλη πρέπει να αξιοποιήσει το ιδιωτικό κεφάλαιο σε σημαντικά έργα, εξασφαλίζοντας σοβαρές διεκδικήσεις για επενδυτικό ενδιαφέρον στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα.