Στην Καστοριά ξεκίνησε η λειτουργία μιας νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας για την υποβολή αιτημάτων στις υπηρεσίες της Περιφέρειας, σύμφωνα με την ΕΡΤ3. Αυτή η πρωτοβουλία απευθύνεται όχι μόνο στους κατοίκους της περιοχής, αλλά και σε όλους τους πολίτες της Ελλάδος, προσφέροντας την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τις υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων. Οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα, να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία που αφορά το αίτημά τους και να λάβουν πληροφορίες για τη διαδικασία.
Η Λίτσα Πουρσανίδου, Διευθύντρια Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς, μέσω της εκπομπής «Περίμετρος» της ΕΡΤ3, εξήγησε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας υιοθετεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό για την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Η νέα αυτή υπηρεσία επιτρέπει την υποβολή αιτημάτων με άνεση και εξοικονόμηση χρόνου, συμβάλλοντας συνολικά στη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης προς τους πολίτες.