Συμβαίνει τώρα
Αρχική > Ελλάδα > Καταργούνται δημοφιλή πιστοποιητικά – Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο
Καταργούνται δημοφιλή πιστοποιητικά – Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο

Καταργούνται δημοφιλή πιστοποιητικά – Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο



Σύμφωνα με το Newsit.gr, τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών προχωρούν στην κατάργηση της έκδοσης και προσκόμισης ορισμένων «δημοφιλών» πιστοποιητικών, που είναι απαραίτητα για διάφορες διοικητικές διαδικασίες με το Δημόσιο. Στα πιστοποιητικά αυτά περιλαμβάνονται της οικογενειακής κατάστασης και της γέννησης. Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διευκόλυνση των συναλλαγών των πολιτών, με τη χρήση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων μέσω μίας ενιαίας ψηφιακής υποδομής εξυπηρέτησης.

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, επεσήμανε ότι στόχος είναι η αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών, απελευθερώνοντας τις δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας, και αυξάνοντας την αποδοτικότητα της δημόσιας διοίκησης. Παράλληλα, ο Υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, τόνισε τη σημασία της ψηφιακής μεταρρύθμισης για το Δημόσιο, υπογραμμίζοντας την προσπάθεια για αποτελεσματικότερες και φιλικότερες υπηρεσίες.

Το νέο σύστημα προβλέπει την κατάργηση της ανάγκης έκδοσης και προσκόμισης πολλών πιστοποιητικών, με τα απαραίτητα δεδομένα να αντλούνται απευθείας μέσω διαλειτουργικότητας. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες δεν θα χρειάζεται πλέον να προσκομίζουν έγγραφα τα οποία υπάρχουν ήδη στις κρατικές βάσεις δεδομένων, μειώνοντας έτσι τη γραφειοκρατία.

Επιπλέον, ξεκινάει η εφαρμογή του MyStreet για την οργάνωση κοινόχρηστων χώρων, διαθέσιμο στους πολίτες μέσω εφαρμογής για κινητά από τα μέσα Απριλίου. Ταυτόχρονα, η πυρηνική εφαρμογή CRM, που σχετίζεται με το gov.gr, προωθεί τη συγκέντρωση όλων των διαδικτυακών συναλλαγών του πολίτη με το Δημόσιο, προσβάσιμη από οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Παράλληλα, εισάγεται μια πρωτοποριακή αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες, μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, με στόχο τη βελτίωση του δημοσίου τομέα και την ενίσχυση της δημόσιας λογοδοσίας. Ο στόχος είναι μια ολοκληρωμένη και συγκεντρωτική εμπειρία εμπλοκής των πολιτών με το Δημόσιο, με στόχο την προώθηση της καινοτομίας και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών.

Στείλε μας τις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ και τα μηνύματα σας στο [email protected]