Σύμφωνα με πληροφορίες από το Newsit.gr, φωτογραφίες και βίντεο παρουσιάζουν τη σήραγγα 160 μέτρων του Μετρό, η οποία κατασκευάζεται κοντά στο Γενικό Νοσοκομείο της Αεροπορίας στην Κατεχάκη. Η διάνοιξη της σήραγγας φαίνεται να έγινε με λανθασμένη μεθοδολογία, κάτι που οδήγησε σε αντιδράσεις και την επίσκεψη του νέου υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Χρίστου Δήμα, και του αρμόδιου υφυπουργού, Νίκου Ταχιάου, στο σημείο του έργου.
Η σήραγγα κατασκευάζεται όχι με τη συνήθη μέθοδο του μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή μέθοδο. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε προτείνει διαφορετική μελέτη που προέβλεπε άνοιγμα της σήραγγας σε βήματα των 10 μέτρων, αλλά τελικά επιλέχθηκε να ανοίξει μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε μήκος 160 μέτρων.
Ο κύριος Ταχιάος διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει κίνδυνος καθίζησης και ότι οι υποδομές παρακολουθούνται συνεχώς. Εξήγησε ότι αν και οι επιφανειακές καθιζήσεις ήταν πιθανές, δεν έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμής. Η κατασκευάστρια κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM ανέφερε ότι η σήραγγα κατασκευάζεται σύμφωνα με τη μελέτη και τις διεθνείς προδιαγραφές, χωρίς γεωμετρικές αποκλίσεις, και ότι οι καθιζήσεις παραμένουν εντός ασφαλών ορίων.
Η ίδια κοινοπραξία δηλώνει υπερηφάνεια για την πρόοδο του έργου και δεσμεύεται για την ασφάλεια και την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωσή του.