Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έθεσε σε εφαρμογή την φράση «τα παράπονα στον δήμαρχο», προσφέροντας στους πολίτες τη δυνατότητα να καταθέσουν αιτήματα ή παράπονα μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής και τηλεφωνικού κέντρου χωρίς χρέωση. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, μέχρι το 2024 οι δημότες έχουν καταθέσει πάνω από 44.000 αιτήματα, εκ των οποίων έχει απαντηθεί το 90%.
Τα αιτήματα αφορούν κυρίως την περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κλαδεύσεις και φυτεύσεις δέντρων, αποκαταστάσεις πεζοδρομίων, σκουπίδια στους δρόμους και καμένες λάμπες. Οι δημότες μπορούν να καταθέσουν αιτήματα μέσα από την ιστοσελίδα thessaloniki.gr ή τηλεφωνώντας στο 15192 ή 8001115192 χωρίς χρέωση. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα φυσικής επικοινωνίας με τον θεσμό του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας».
Ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κώστας Βασιλόπουλος, σημείωσε ότι οι προσπάθειες θα ενταθούν εντός του 2025 για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι πληροφορίες παρέχονται από την ΕΡΤ.