Στην αντιμετώπιση της οικονομικής δυσκολίας που αντιμετωπίζουν πολλά κορίτσια στην Ελλάδα για την προμήθεια προϊόντων περιόδου, συμβάλλει η πρωτοβουλία της ΜΚΟ H3RS στη Θεσσαλονίκη. Μια σειρά από σημεία συλλογής, τα οποία ονομάζονται Red Spots, έχουν δημιουργηθεί, με σκοπό τη συγκέντρωση προϊόντων περιόδου. Τα προϊόντα που συλλέγονται, δωρίζονται σε δομές του δήμου, όπως είναι οι χώροι φιλοξενίας κακοποιημένων γυναικών και αστέγων.
Η Κατερίνα Κατσίνα ένας εκ των ιδρυτών της οργάνωσης, υπογραμμίζει ότι ο στόχος είναι η ενασχόληση με έμφυλα ζητήματα και η ισότητα. Η καμπάνια «It’s Time to Act. Period» ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2021 με σκοπό την ευαισθητοποίηση για τη «φτώχεια περιόδου». Σημαντικό είναι να κατανοηθεί το ζήτημα της περιόδου από όλους, ακόμα και από εκείνους που δεν τη βιώνουν.
Έρευνες καταδεικνύουν ότι περίπου 10.000 κορίτσια απουσιάζουν από το σχολείο κάποιες μέρες του μήνα λόγω της οικονομικής δυσκολίας να προμηθευτούν προϊόντα περιόδου. Η κ. Κατσίνα προτείνει τη μείωση του φόρου σε αυτά τα προϊόντα, καθώς υπολογίζονται ως προϊόντα πολυτελείας, και την παροχή άδειων περιόδου όπου είναι απαραίτητο.
Παράλληλα, η οργάνωση δημοσιεύει άρθρα και podcast για γυναικεία ζητήματα στην ιστοσελίδα της. Σε συνεργασία με άλλες οργανώσεις, η καμπάνια επιδιώκει να σπάσει τα κοινωνικά ταμπού και προκαταλήψεις γύρω από την περίοδο. Επίσης, έχουν προγραμματιστεί δράσεις για τη δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων σερβιετών.
Στη Θεσσαλονίκη, τα σημεία συλλογής περιλαμβάνουν το καφέ Ataraxia, τη δράση της ActionAid και τα γραφεία της ΜΚΟ Odyssea. Το τρίτο σημείο στη Odyssea θα εγκαινιαστεί επίσημα με μια εκδήλωση όπου το κοινό καλείται να συμμετάσχει στη δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων προϊόντων περιόδου.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ3, το κοινό καλείται να φέρει ένα πακέτο σερβιέτες ως «εισιτήριο» για την εκδήλωση, προκειμένου να υποστηριχθεί η προσπάθεια της οργάνωσης.