Η διοίκηση του Ζαππείου Μεγάρου βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής λόγω της άδειας που εκδόθηκε για τη διοργάνωση διαφημιστικού show με drones, το οποίο πραγματοποιήθηκε με φόντο την Ακρόπολη τη νύχτα της Πέμπτης. Κατά τη διάρκεια του show παρουσιάστηκε εικόνα αθλητικού παπουτσιού της Adidas, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις από το κοινό.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Newsit.gr, το αίτημα για τη διεξαγωγή του show κατατέθηκε από την Essence media.com στις 30 Απριλίου, ενώ το Διοικητικό Συμβούλιο της αρμόδιας Επιτροπής Ολυμπίων Κληροδοτημάτων, εποπτευόμενο από το Υπουργείο Οικονομικών, ενέκρινε ομόφωνα την παραχώρηση 200 τετραγωνικών μέτρων εξωτερικού χώρου δίπλα στο Ζάππειο Μέγαρο για το εν λόγω event.
Η προβολή του διαφημιστικού συγκεντρώθηκε έντονες αντιδράσεις στο διαδίκτυο, με πολλούς χρήστες να λένε ότι αναδεικνύεται η επιρροή μεγάλων εταιρειών στη χώρα. Το κόστος για την άδεια χρήση του χώρου ήταν 380 ευρώ, σύμφωνα με το ίδιο μέσο ενημέρωσης.
Επιπλέον, το Υπουργείο Πολιτισμού προέβη σε μήνυση για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας, ενώ βρίσκεται σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για τη διερεύνηση της νομιμότητας της υπερπτήσης drone. Η κίνηση αυτή έρχεται μετά από αντιδράσεις πολιτικών προσώπων που κατηγόρησαν το Υπουργείο Πολιτισμού για ευθύνες στη συγκεκριμένη διαφήμιση.
Οι αντιδράσεις εντείνονται λόγω της πρόσφατης απόρριψης αιτήματος του σκηνοθέτη Γιώργου Λάνθιμου για γυρίσματα στην Ακρόπολη, κάτι που προκαλεί συζητήσεις για τη διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας.