Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) απέσπασε τρεις διακρίσεις στα Tourism Awards 2025, αναδεικνύοντας τις προσπάθειές του στην προώθηση της Θεσσαλονίκης ως προορισμού. Έλαβε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Προσκυνηματικός Τουρισμός για την καμπάνια «Easter in Thessaloniki», που παρουσίασε τις θρησκευτικές παραδόσεις και τα πολιτιστικά μνημεία της πόλης κατά την περίοδο του Πάσχα.
Ο Οργανισμός απέσπασε επίσης το Αργυρό Βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση και Ενίσχυση Προορισμού», αξιοποιώντας ψηφιακά μέσα, και το 2ο Αργυρό Βραβείο για την προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω περιοδεύοντων δημοσιογραφικών εκδηλώσεων. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαΐου 2025 στην Αθήνα.
Η Γενική Διευθύντρια του ΟΤΘ, Δρ. Κυριακή Ουδατζή, και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κα Βίκυ Χατζηβασιλείου, παρέλαβαν τα βραβεία εκ μέρους του Οργανισμού.
Οι διακρίσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τη στρατηγική του ΟΤΘ για την ενίσχυση της διεθνούς φήμης της Θεσσαλονίκης μέσω καινοτόμων και στοχευμένων πρωτοβουλιών. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ3, το έργο του Οργανισμού συμβάλλει στη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας και της ανταγωνιστικότητας της πόλης στη διεθνή τουριστική σκηνή.