Συμβαίνει τώρα
Αρχική > Ελλάδα > Η Ημέρα της Μητέρας με μια άλλη ματιά
Η Ημέρα της Μητέρας με μια άλλη ματιά

Η Ημέρα της Μητέρας με μια άλλη ματιά



Σύμφωνα με το Newsit.gr, η Εθνική Τράπεζα πραγματοποίησε μια πρωτοβουλία με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας, αναγνωρίζοντας τον πολλαπλό ρόλο που παίζουν οι εργαζόμενες μητέρες στην καθημερινότητά τους. Η καμπάνια με τίτλο “Job title: Μαμά” αναδείκνυε τις πολυάριθμες ευθύνες που έχουν οι σύγχρονες μαμάδες, οι οποίες συνδυάζουν την επαγγελματική τους ζωή με την οικογένεια.

Οι εργαζόμενες μητέρες της Εθνικής Τράπεζας για μία ημέρα άλλαξαν τα επαγγελματικά τους προφίλ στο LinkedIn, προβάλλοντας τη σημαντική συμβολή τους στο οικογενειακό περιβάλλον μέσα από τίτλους όπως Chief Harmony Officer και Chief of Screen Time Regulator.

Η καμπάνια είχε στόχο να φωτίσει τη δυναμική και την αφοσίωση που απαιτείται για την υποστήριξη των παιδιών, επισημαίνοντας στο κοινό την αξία και τη σημασία αυτών των ρόλων. Η Εθνική Τράπεζα τόνισε τη δέσμευση της στο να δημιουργεί ένα υποστηρικτικό περιβάλλον για τους εργαζόμενούς της, αναγνωρίζοντας και ευχαριστώντας τις μητέρες.

Η διοργάνωση αυτή είχε σκοπό να προσφέρει μια διαφορετική οπτική πάνω στην Ημέρα της Μητέρας, τονίζοντας πως το έργο μιας μητέρας συνεχίζεται διαρκώς, χωρίς να περιορίζεται από το ωράριο εργασίας.

Στείλε μας τις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ και τα μηνύματα σας στο [email protected]