Συμβαίνει τώρα
Αρχική > Βόρεια Ελλάδα > Θεσσαλονίκη: Η κάμερα της ΕΡΤ3 στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης
Θεσσαλονίκη: Η κάμερα της ΕΡΤ3 στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης

Θεσσαλονίκη: Η κάμερα της ΕΡΤ3 στο Κέντρο της Άμεσης Δράσης



Η Άμεση Δράση αποτελεί την κεντρική υπηρεσία αντιμετώπισης επειγόντων στη χώρα, με πιο γνωστό το τηλεφωνικό αριθμό «100». Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΕΡΤ3, η Άμεση Δράση είναι ο πυρήνας της Αστυνομίας, όπου οι αστυνομικοί λαμβάνουν κλήσεις πολιτών και συντονίζουν τις αντιδράσεις σε διάφορα περιστατικά, από απλές διασώσεις μέχρι ένοπλες ληστείες.

Επιπλέον, το κέντρο της Άμεσης Δράσης συνδέεται με το «112», που εξυπηρετεί όλες τις υπηρεσίες, καθώς και με τις εφαρμογές Panic Button και Youth Button για την ενδοοικογενειακή βία και την ανήλικη παραβατικότητα. Στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, η υπηρεσία έχει δεχτεί 210.542 κλήσεις και έχει απαντήσει σε 484 αιτήματα πολιτών. Παράλληλα, οι αστυνομικοί έχουν ελέγξει 32.675 άτομα και 15.260 ύποπτα οχήματα στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιώντας 1.609 συλλήψεις και επιλαμβανόμενοι 273 υποθέσεις ναρκωτικών και 73 με όπλα.

Παρά το κρίσιμο έργο της Άμεσης Δράσης, πολλές κλήσεις δεν αφορούν την παροχή βοήθειας, αλλά σοβαρή παραβατικότητα. Σε περιπτώσεις επείγουσας ιατρικής βοήθειας, οι αστυνομικοί συνεργάζονται με το ΕΚΑΒ ή άλλους φορείς για την άμεση ανταπόκριση. Το κέντρο επίσης λαμβάνει κλήσεις από πολίτες που ζητούν πληροφορίες, που θα μπορούσαν να βρουν στο διαδίκτυο, καθιστώντας την βάρδια των αστυνομικών αγχωτική και απαιτητική.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Κώστα Μπούρη για την ΕΡΤ3, υπογραμμίζοντας τη συνεχή και δύσκολη δουλειά της Άμεσης Δράσης για τη διασφάλιση της δημόσιας τάξης και ασφάλειας.

Στείλε μας τις ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ και τα μηνύματα σας στο [email protected]